Pazartesi, Mayıs 13

Anneler gününün ardından..

Annemler dün burada olmadıkları için biz anneler gününü cuma gününden kutladık. Ben bu aralar sürekli üzerimde dry-fit kıyafetlerle gezdiğim için annemi de kendime benzetmek için ona denemelik bir dry-fit bluz aldım. Hastası olacağını ve başka bişeyle spor yapamayacağını düşünüyorum. Her zaman kızlar annelere değil, bazen de anneler kızlarına benziyor: 2-way symmetry oluyor.

Anneler gününü kutladığım herkes inşallah biz de seneye senin anneler gününü kutlarız tarzında şeyler dediler. Kısmet diyoruz.. bakalım.

Gerçi ben zaten anneyim.. Bıyıklı, bol tüylü, sürekli mızmızlanıp bişeyler isteyen, onla ilgilenmezsem dürterek zorla kendiyle ilgilendiren nazlı ve asık suratlı bir kızım var benim. Adı Melosh. Onun yeri bambaşka, apayrı. Annelik duygusunun doğurmakla alakası olduğuna inanmayanlardanım - annelik duygusu çok farklı şekillerde de ortaya çıkabilir. Duygulara değer vermek, küçümsememek yeter..

.

Hiç yorum yok: