Pazartesi, Nisan 1

1 Nisan..

Şaka falan görmedim ben bugün, hatta öğrencilere sordum - hocam çekindik dediler.. Ama derste bir öğrenci başka bir öğrencinin sorduğu soruyu doğru bildi ve şu Kızılay'da satılan Gangnam bebeği (Psy) kazandı. Bu şaka değil.

Bu aralar bir sağlıklı yaşam ve spor hevesi geldi bana.. Yogunluktan nerdeyse butun kıs spor yapamayıp yag oranımı %20lerin üzerine çıkardım.. Zaten spor salonuna da gidince görüyorum, herkes kendini atmış bir şeklde oraya, herkesin göbekleri kocaman, kısın ye iç yat aktivitesinin hakı verilmiş.. Gecen hafta 4 gün gittim spora. Bu hafta da niyetim öyle.

Bugün PowerPlate'e de başladım Before After'da. Ankara'da yaşayanlar için çok güzel bir pilates stüdyosu, öneririm. Bakalım ne menem bir şeymiş şu Powerplate göreceğiz..  İlk ders bir hareket dışında çok zorlamadı diye sevinirken öğrendim ki ilk ders fasulyedenmiş :)) Oh yooo :))

Alışveriş yapmama istikrarım devam ediyor.. Aralıktan beri toplasan 5ten fazla şey almamısımdır, onların çoğu da sevgilimden hediye.. Bakalım bu yazı da böyle hafif hafif geçirmeyi umuyorum:
dolaplar hafif, kart ekstreleri hafif :))

herkese hareketli sağlıklı bir hafta diliyorum!

Hiç yorum yok: