Pazartesi, Nisan 15

Spor

Power plate derslerim devam ediyor. Haftada 3 gün gidiyorum ve üzerine de 2 gün pilates yapıyorum. Pazar günleri sabah erkenden Eymir Gölü etrafı tempolu yürüme/koşma. Hafta içi de ara sıra akşamları spor salonu. İnsan sanki hiçbir şeye zaman kalmayacakmış gibi düşünebilir - ama ancak böyle düzenli olunca insan her şeye zaman buluyor ve huzurlu oluyor.. Power Plate'e ilk başladığımda almıştım ve kas oranımın artması olarak kabul ediyorduk bunu - ama şimdi yine eski kilomdayım. Kas oranını artırmak ve vücudunu şekillendirmek isteyen herkese tavsiye ediyorum Power plate'i!

Bu arada, nerdeyse haftanın her günü spora gidince şu eski püskü t-shirtlerle ve eskimiş taytlarla spor yapmayayım artık diye düşündüm.. İnsanın aynada kendine bakıp da aman ne biçim giyinmişim yahu demesi uyuz bir his.. Sadece sporda değil her zaman  :)) Bakalım yeni kıyafetlerle iyice motiveyim. Bugün 16:30'da gideceğim derse...

Bu haftasonu Bodrum'a uçuyoruz. 23 Nisan tatili vesilesiyle.. Bol bol yürüyüş yapma planımız var. Yüzmeyi de planlıyoruz - havalar yeterince ısınmıştır gibi geliyor.. Gerçi bugün Ankaramız 8 derece, gıpgri ve yağmurlu maalesef.. ama geçicidir diye düşünüyorum.. Artık bahar geldi Ankara - ne yaparsan yap moralimizi bozamazsın!

Haftaya da Adana'da olacağız bir aksilik çıkmazsa.. Sevgili Adanalı arkadaşlarımla Adana'da görüşeceğiz.. Kebaba doyacağız.. Birbirimizle hasret gidereceğiz. Sonraki hafta da annem ve babam dönecek - eğer bizi kandırmıyolarsa tabi ki.. Ha ama tabi döner dönmez yine gidecekler - şüpheniz olmasın.. Geçen yıl sadece 92 gün Ankara'da kalan annemler bu yıl kendi rekorlarını kırma peşindeler sanıyorum, bol şans diliyorum :)

Herkese iyi haftalar... Haftasonunu düşünüp motive olun!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Guzel kızım, hakkımızda atıp-tutuyorsun bakıyorum. Biz emekliyiz... Sıra sana da gelecek merak etme guzelim.