Pazar, Kasım 8

Tarzmania.com

Bugun yeni kesfettigim bir web sitesini tanıtayım istedim. Tarzmania.com! Bu siteyi bir arkadasımın tavsiyesi uzerine gordum. Kısaca anlatmak gerekirse bu siteden laptop, cep telefonu ve ipodlarııza yapıstırma seklinde kılıflar alabiliyorsunuz. Iclerinden secebileceginiz cok guzel grafikler var. Ama siz ille de benim bir fotografım ya da benim yaptıgım bir cizimden bir cıkartma yaptırmak istiyorum derseniz onu da yapabiliyorsunuz. Aygıtın adını yazınca zaten listelerinde cıkıyor, sizin tek yapmanız bir desen begenmek - aman uyar mı uymaz mı diye endise etmiyorsunuz yani.


Ben ipoduma melosh hanımın guzel bir pozundan bir kılıf yaptırmayı dusunuyorum. Bu yapıstırmalara kılıf diyorum cunku Tarzmania.com'da satılan bu cıkartmalar aynı zamanda aletlerin ekranlarının cizilmesine karsı bir koruyucu siper olusturuyor. Tek yapmanız gereken web sitesinden siparis vermek ve klıfınız kargo ile evinize yollanıyor. Size de sabırla beklemek kalıyor!

Hiç yorum yok: