Pazartesi, Kasım 2

Hazır hastalanmısken

su epeydir sozunu verip de buaraya koyamadıgım fotografları ekliyeyim dedim. Bu aralar zamanımı fransızca calısmak, orgu ormek (bir battaniye oruyorum), kurdelelerden toka yapmak ve dikis dikmek ile geciriyorum.
























Yaptıgım tokalardan bazılarının resimlerini ekliyorum buraya. cok guzel oldular, arkalarına da genis firketeler diktim. Once altta taban olarak kullandıgım kurdeleyi igneleyip bir sekil veriyorum. Sonra uzerine dantel veya baska renkli kurdeleler dikiyorum ve de en son payetlerle zevkime gore uzerlerini isliyorum. Bunlarda baya bir iscilik var aslında. Kolayca saca takılabiliyor ve de kayıp dusmuyorlar, denedim gordum. Bazılarının sahipleri simdiden belli, iyilesip de sahiplerine vermeyi dort gozle bekliyorum...

1 yorum:

mem dedi ki...

vay vay vay, dokturmussun yine...