Çarşamba, Ocak 14

Eve donus

Eve donus yazmak ilginc aslinda, ev mevhumum daha yerine oturmadi... Su son 5 yil icinde o kadar cok evim oldu ki hangisi ev ben bile oturtamadim kafamda.. Uzun sure eve donmek Ankara'ya gitmekti benim icin. Ama simdi kendi evimiz olunca eve donmek Bruksel oluyor..

Yogun Ankara programimdan sonra evde yalniz olmaya alismak zor oldu ilk gun. Isin iyi yani ise, ders calistim - kendi hur irademle hem de.. Bakalim umarim gerisi gelir diyorum :)

Bu deli kiz artik kocaman, sisko, yasli bir kadin.. Eskiden yerden kutuphanelerin tepesine atlayan kedimiz artik yataklara bile ziplarken iyice bir tartiyor mesafeyi, tirnaklarini gecirip kendini yukari cekiyor.. Evin en kucugu oydu aslinda, ama en cabuk o yaslandi annemin de dedigi gibi.. Ama hala cok yaramaz, hala cok cok tatli!

Hiç yorum yok: