Cuma, Ocak 23

bizi bekleyen uzun haftasonu ve snowboard maceramiz..


Yine bir cuma, yine pek bir sey yapamadan gecen bir hafta.. Neyse en azindan aylardir yanimda tasidigim makaleleri okudum, bana gerekli bolumleri buldum, tezimde kullanabilecegim yerleri isaretledim falan - bugun de biraz calisirsan iyi olacak.

Bu gece sabaha karsi 3'te yola cikiyoruz. bu sefer bizi 11 saatlik bir yol bekliyor. 2 araba, 6 kisi Avusturya'ya kayaga gidiyoruz. Kayak kiyafetlerimiz hazir, bir tek snowboardlari ordan kiralayacagiz ve kendimizi karlara atacagiz. Merakla bekliyorum nasil gececegini 4 gunluk seyahatimizin.

Ben yol icin muffinler ve pogaca yapmayi dusundum. Sabahtan muffinleri hallettim. Pogacayi da gece yapmayi dusunuyorum ki taze olsun. Bir de arada bavul yapma, ders calisma falan gibi yapmam gereken isler var ki, off off nasil olacak bilemiyorum. Tam baslamisken yine dagilicam aslinda, o acidan hic de iyi olmadi bu tatil benim icin. Oyle dag, kar falan da sevmem - kendimi cok merak ediyorum :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hala yeni yazi yok