Cumartesi, Nisan 26

haftasonu ders calisma bulantisi..






Artik yani yuzup yuzup sonuna geldim ama iste napiyim - icimden bir turlu calismak gelmiyor.. Biraz once Sirro ve Memi ile bulustum, butun sehirde harkes ders calismaya calistigi icin butun kafeler doluydu - o yuzden taaa haile'in ordaki bir kafede yer bulabildik.. neyse deyip oturduk - ama nerde, ilham cok uzaklarda.. yine bloguma yazayim dedim..

Dun halam ile parade of homes denen ev gezme turuna katildik, milyon dolarlik bir suru ev gezdik, o kadar guzel fikirler, o kadar guzel dekorasyonlar, kullanilan malzemeleri.. agzimizin sulari aka aka evlerde gezdik, ben de resimler cektim.. Resim cekmek yasak olmadigindan herkes de benim gibi elinde kamera saskin saskin geziyordu.. En son grdigimiz evin adi chateu du normandy'di ve 2 milyon dolarin ustunde bir fiyata satiliyordu, onu cok fazla klasik buldum, ama yine de kendi stilinde cok guzel tasarlanmis ve dekore edilmis bir evdi..

iste boyle, simdi artik ders calismam gerek, ben kaciyorum - herkeslere iyi haftasonlari..

Bir de bu resmi yapicam bir ara, ne ara artik bilmiyorum - ama yazin herhalde bir ara yaparim...

Hiç yorum yok: