Salı, Nisan 1

bir seye de takilip kalma be kardesim!


Valla boyle de kotu bir huyum var, sanirim babanemden geliyor.. Bir seyi sevdim mi ona takiyorum resmen.. Diger her seyi unutuyorum, boyle de bir aliskanlik insaniyim.. Neyse canim, yapacak bir sey yok - ben boyleyim..
Su son zamanki takintilarimi tanistirayim sizlerle:

Oncelikle ben bu crocs denen terlikleri pek begenmiyordum onceden.. Biraz kaba geliyordu uzerinize afiye. Bir de benim ince ayaklarim var, o yuzden cok kaba geliyorlardi, ne zaman denesem cok bol geliyorlardi ayagima..
Herhalde crocslari tasarlayanlarda farettiler bu problemi ve ince ayakli insanlar icin de crocs uretmeye karar verdiler. Ben de gittim bir tane aldim.

O kadar rahat bir sey ki aldigimdan beri de ayagimdan cikmiyor. Ne giysem, uysun uymasin kirmizi crocslarimi cekiyorum, her yere onlarla gidiyorum.. Herkeslere tavsiye ederim, crocs alin derim, vazgecemeyeceksiniz. Hem cok hafif hem de rahatlar. Insanlar plastik oldugu icin ayagini terletmiyor mu diye sordular, valla terletmiyor, billa terletmiyor. Super bir sey!

Ikinci yeni takintim ise, yeni gozlugum.. Benim gozlerim miyop, numaram cok buyuk degil ama yine de gozluk takmam gerekiyor.. En son lise 2'de bir gozluk almistim, ve hala onu takiyordum. Gozluk cok onemli degildi, cunku genelde hep lens takip geziyorum, o yuzden ilk gozlugum mor lila renkli cilgin bir seydi. Cok az taktim, evde genellikle.

Fakat artik eskisi gibi degil. Yine gunduzleri lens taksam da aksamlari eve gelince cikariyorum, cunku cok okuyorum ve okurken bazen beni yoruyor lenslerim. E benim eski gozluk de insanla begense bile benim hosuma gitmiyordu.. Haftasonu mall'da gezerken gozlukcude bir kampanya oldugunu gordum, hemen bir gozluk begendim, hemen yaptilar, hemen taktim.. Artik daha cok gozluk takicam! Yeni gozlugumu cok sevdim.

iste haberler boyle.. Cok isim var ya, o yuzden sacma sapan blog yazilari yaziyorum.. Ben boyleyim :)

Hiç yorum yok: