Salı, Nisan 29

Gainesville de son geceden bir onceki gece..

Aman boyle de baslik mi olur demedim, yaziverdim.. su anda aklimdaki tek sey Bruksel yolculugu.. Paper 15 sayfa oldu, tamam nitelik onemli, nicelikten cok - biliyorum.. ama bir 20 sayfa falan olsa cok super olacak.. yarin onu 20 sayfa yapmakla ugrasicam, aslinda 20yi de gecebilir, cunku yazacak daha cok sey var.. Ama iste yazmak kolay degil ki..

Bu aksam soyle bir yemek yiyelim, kahve icelim dedik, Sirro ve Memi de yarin gidiyor. Konusmanin bir yerinde FRP oynayanlardan bahsederken ben soyle bir laf ettim: "O da Lost gibi bir sey herhalde, icine girmeden ne oldugunu bilemiyorsun," ve de bunu dememle uzun surecek bir Lost konusmasina kapildik.. Ben lost izlemiyorum, cunku tek basima huzursuz oluyorum - fazla mistik seyler var, ama arada takip ettigimden konusmalara biraz da olsa katilabiliyorum.. Neyse teoriler havada ucustu, insanlar birinin teorisini curuttu falan derken, benim aklima dahiyane bir cekim teknigi geldi - dizlerde kullanilabilcek, daha dogrusu sunum teknigi - senaryo teknigi. Erdem ile buna patent yazip almaya karar verdik, valla o kadar dahiyane bir sey ki - zaten burda anlatamam, hem de anlatmam - patentini alinca yazarim;)

Paper bir turlu cikmiyor, ama kafa patentlik dahiyane fikirlerle dolu..

Bu arada, gecenin cumlesi Enes tarafindan sarf edildi, ve suydu: "Helikopter olayi ne; manyetik?.."

anlayan anlar diyorum, yatagima cekiliyorum.

Hiç yorum yok: