Cuma, Şubat 22

Yagmur yagdi ustume ustume

Bugun oyle pis, oyle yagmurlu bir gundu ki, hic evden cikasim gelmedi - gunun cogunu yatakta makale okuyarak gecirdim.. Bir ara eski patronumla yemek yedim, ve de halletmem gereken birkac isi hallettim, sonra geri hemen yataga girip okumaya devam ettim. Yagmurlu havalarda yataga girip bir seyler okumak havaya tahammul edebilmemin tek yolu - makale okumak da en sevdigim sey degil, ama idare ettim iste, hem is yaptim, hem de keyif..

Ben ilerde nasil bol yagmurlu bir yerde yasayacagim bilemiyorum, herhalde ona da alisicam bir sekilde, ya da bol bol isik acip en azindan icerileri aydinlaticam oyle gri havalarda..

Dedim ya, tam yaz insaniyim, yagmurlu kasvetli havaya hic gelemem.. (Yakinda Avrupanin kuzeylerinde bir yerlere tasinacak biri icin pek de ici acici gorunmuyor bu durum)

Neyseki, Avrupanin kuzeyinde bir yerlere tasinma nenedim geliyor buraya.. 1 ay sonra, yani bir aydan da az var hatta. Bu yagmurlu havada o kadar iyi geldi ki bu haber.. Bu 1 ayi iyi degerlendirmem, bu donem yazmam gereken 3 makaleyi baya bir halletmis olmam lazim. Sonra sevgilimle gececek 10 gun!

Ay nasil bitecek bu kadar is, bazen umutsuzluga kapiliyorum. Yapmak gereken isler cok olunca bir turlu baslayamaz ya insan, o durumlardaydim gecen haftalar, bu hafta durumlar biraz daha iyi..

Butun umudum haftasonu desem cok mu optimist, hatta naif, dusunmus olurum..

Hiç yorum yok: