Perşembe, Haziran 21

yerin altindaki kimya laboratuari



Bu haftanin okulun son haftasi olmasi ve de odev teslimleri nedeniyle karpuzlu havuz sefalarina kisa da olsa bir ara verilmistir :)

Hicbir yerde odev yapamayan ve de motive olamayan ben kendime yepyeni bir care buldum - ve isin komik yani bu care ise yariyor.. sevgili arkadasim Ece'nin yaninda kimya laboratuarlarini geziyorum cantamda bilgisayarim, minik bir masa aciyorum kendime ve gurultulu aletlerin, kavanozlarin ve kesik aseton kokusunun icinde odev yapmaya basliyorum.. Oyle gariptir ki hicbir zaman ugramayan ilham, kimya laboratuarlarinda uzunca ziyaret ediyor beni..

Icimde gizli bir kimyaci mi vardir nedir, anlamadim.. ama bu yontem ise yaradigi ve ben de makaleleri yazdigim surece beni kimya laboratuarlarinda bulabilirsiniz.. Kavanozlarla oynamadigim, aletlere dokunmadigim ve kimyaya merak sarmadigim surece bu taktik ise yarayacak gibime geliyor.. en azindan su yaz donemini atlatalim, sonrasi zaten bir sekilde yolunu bulur gibi.

Hiç yorum yok: