Perşembe, Haziran 7

Ruyalarda mesaj var

Oncelikle yine karsima guzel bir soz cikti bir yerlerde, onu buraya yazayim dedim:

"Imagination and fiction make up more than three-quarters of our real life."

— Simone Weil.

Bu sozun ustunde dusunmek gerekiyor.. Hakkaten de bazen insanin hayalgucu kontrolu eline gecirebiliyor. Hayal gucunun sulari mavi, serin, derin - insani alip goturuyor..


Ruyalarim yine beni eglendirmeye devam ediyor.. Gecen gece ruyamda 3 balina vardi. Cesme'de sahildeydim. Balinalar iyice kiyiya yaklastilar ve insan gibi ayaga kalkip ellerini uzatip ellerimizi tuttular. Hatta bana hedi gel de senle otynayalim, sen kucuksun dediler, ama ben korkarim gelmem dedim. Sonra iclerinden biri bir daha geldi, en azindan tutun da bana seni gezdireyim dedi, ben kafasinin ustune oturdum ve beni gezdirdi.. Sanki balinlar benim onlarla gezme firsatini kacirmam icin cabaliyorlardi..

Ay aman insallah oyle yuzerken balina falan cikmaz karsima, hic sogukkanli davranamam. Ruyalarin tersi olur derler, zaten ben de sanmiyorum..

Hiç yorum yok: