Salı, Haziran 19

odev yapma ve karpuzlu havuz sefasi

Dun oglen sevgili arakadasim Gogce benimle oturdu masanin basina, ve tikir tikir butun odevimi yaptik resmen.. Yani yazmasi bana kaldi tabi ama, butun analizlari istatistiki islemleri hallettik, sonunda tablelarimi yapip power point'e bile aktardi ben yarinki presentation'i kolay yapayim diye.. Aslan arkadasim diyorum, baska bir laf etmeye gerek gormuyorum :)

Odevler falan bittikten sonra da gece spora gittik sevgili arkadasim Ece ile... Artik resmen aktif bir hayatim var. Eskiden evde oturup bilgisayar basindan kalkmayan ben artik gecenin 10 bucugundaunda spor salonunda elliptical denilen olumcul aletin uzerinde yuzum kipkirmizi bir halde kendimden gecmek uzere gorulebilirim.. Ve bir sonraki sabah da 8 bucukta kendiligimden uyanmakta zorlanmayabilirim..

Hareketli yasamak cok keyifli gelmeye basladi, ben de keyfini cikariyorum tam olarak.. Dun gece de tam keyfini cikardik.. kostura kostura gidip karpuz aldik. Oyle komik bir haldeydik ki karpuz karpuz diye, ortada karpuz gormeyince hemen orda calisan birini bulduk ve depodan karpuz istettik.. Hatta Ece o kadar kendini kaptirdi ki depoya kendi girip karpuzumuzu elleriyle secti.. Iyi secmis ama :)

Sonra da kendimizi havuza attik ve anca serinleyebildik.. Gerci saat 12 gibi ciktik havuzdan, ciktigiizda disarsi epey serinlemisti.. Karpuzu yedik ve evlere dagildik gecenin sonunda.. bundan sonra her sporun sonu havuz ve karpuz keyfidir benim icin. Sirf bunun icin spora gidilir yani :)

Hiç yorum yok: