Salı, Haziran 12

calismaya cabalamak

Aslinda bu aralar okul falan bana cok uzak geliyor, ders calismak istemiyorum, her seyi son ana birakiyorum ve bu da huzursuz ediyor beni... doktora yapan birinin ders calismamak istemesi oxymoron olmali!!

Neyse.. Dun gece sevgili arkadasim ece ile hadi calisalim diye gaza geldik.. Once panera denen bir yere gidip oturduk. Tam yemeklerimiz bitti, calismaya baslicaz soyle bir anons: "Dear customers we are now closed!" Saat 10:30du.

Off dedik, biz tam baslicakken. Ece hadi PJ's e gidelim, orasi sabaha kadar acik dedi. Esyalari topladik, arabaya bindik, geldik - bir kapisina baktik, 11'de kapaniyormus.

Neyse dedik, zorlamaya gerek yok, kismet degilmis.. Evlere donduk. Tabi ben calistim mi - belki 15 dakika..Ama yani sartlar bile bana karsi, ben napiyim..

Hiç yorum yok: