Cuma, Aralık 1

Uskudar'daki Bizans kalintilari

Marmaray calismalarinda Uskudar'da eski Bizans doneminden kaldigi sanilan kalintilar bulunmus. Tren hatti calismalari herhalde duracak.. Patronuma gosterdim. Iyiy guzel bakiyoruz, Ingilizce olsa ben de okusam dedi.. English'e bastik.. Sadece Papa ile ilgili haberleri cevimisler. Bunu cevirmemisler. Sabah gazetesini denedim, sonra diger gazeteler..

Neyse sonucta bulamadik.. Ben tercume ettim edebildigim kadar. Belki bir iki gune kadar ingilizce'ye de cevrilir haber. Kadin cok merak etti ama okuyamadi. Onemli bir sey, 1000 yil oncesinden kalma liman, kilise temeli, insan kalintilari falan bulunuyor.. Ama her gazetede yok, olan gazete de ingilizcesini vermiyor.. Cok gicik oldum. Hicbir yerde de bulamadim.

Boyle iste. Isteyim, is yok, eve gidene kadar zaman gecirmeye calisiyorum..

Hiç yorum yok: