Salı, Nisan 26

istanbul

bazı insanlar istanbul'u bir rüya gibi hayal ederken ben biraz daha şüpheyle yaklaşıyorum kendisine. 4 gün burdayız iş için. Bu akşam süper eğlenceli olacağını düşündüğüm bir akşam yemeğine davetliyim. Yarın da anneanneme gitmeyi düşünüyorum toplantı sonrası. Bir gece de toplantı ekibi ile yemek yiyeceğiz plana göre. Bütün gün toplantıda olmak biraz can sıkıcı olsa da dişimi sıkıyorum.

Melosh hanımda kaldı aklım. Kendisi babanem ve dedemde misafir bu hafta. genelde yatağın altında yatıyor ve anladığım kadarıyla bizim yaşlıları pek sevmiyor. Evde çalışan Burcu ile arası çok iyi neyseki, o gidince hemen saklandığı yatağın alttından çıkıp yanına koşuyormuş. Kedime babanemlerin baktığına inanamıyorum - babanem 5 yıl önce bile böyle bir şeye asla evet demezdi. alzeimer insana neler yaptırıyor... Keşke kedi onlarla biraz daha ilgilense de en azından oyalansalar. Bakalım, 3 gun daha birlikteler. sonra cumartesi sabahı kavuşuyoruz!!!

İstanbul'da taksimde olmak - ve kendini istanbul'un ortasında hissetmek çok güzel. Tadını çıkarmaya çalışacağım...

Hiç yorum yok: