Pazartesi, Nisan 18

cok yorgunum; cok yogunum!


Dun Istanbula uctum aksam bir is icin. gece 11de otel odama cikabildim, dustu, sacti derken saat 12 olmustu. sonra da Ayse Kulin'in Hayat adli kitabina takildim, hadi bir bolum bir bolum daha falan derken kitap biti. saat 2yi gecmisti. saat 6:30da uyanmistim. Hazirliklar, kahvalti, son gelismeler, trafik derken 9'a dogru Haydarpasadaydik. 2 saate yakin da orada acik havada kaldik, toren, gosteriler derken. Bir de ben yuz ustu ucunca acele acele etrafta kosusturucam derken - ay tam oldu. Kendi kendime gulerken yerde cocuklar gelip beni yerden kaldirdirlar.

Donus ucaginda uyumusum yorgunluktan. Gozumu bir actim, bizim patron da yanimda uyuyor..Eve geldim. Biraz dinleniyorum. Melosh bir geceyi yalniz gecirdi ve beni cok ozlemis ama ona ancak azicik bir ilgi gosterebildim ve uzandim biraz. 10 dakika sonra kalkip makyajimi tazeleyecegim ve Behzat C'ye oyuncu secen casting sirketine gidecegim. heyecanliyim. Bakalim nasil bir rol kapacagim :)

Carsamba aksami da Erzurum yolcusuyuz. persembe gecesi geri donecegiz. iste boyle bir hayat!

Hiç yorum yok: