Salı, Ocak 11

little objects of desire





Haftasonu Anneannemden begendigim objeleri istedim, o da bunlarin degerini bir tek sen bilirsin diyip verdi.. Daha baska minik seyler de var, ama simdilik evime gelen yeni oyuncularin resimleri bu kadar...

Minik renkli canaklari anneannem hindistandan almis. Iclerindeki tavuskusu motifi beni cezbetmeye yetti. O minik iki - ne diyecegimi bilemedigim obje - de adana kazancilardan. Gecen gidicsimde ben aldim bunlari.. Lokumluk deniyor bunlara sanirim, turk kahvesinin yaninda lokum ikram ederken kullaniliyor. Ben ise minikliklerine bayildim ve onlari biblo olarak kullanmaya karar verdim! Farkindayim, icimde yasli bir teyze yasiyor...

Dikkatinizi cekerim, tas balikli tas, icine su dolarken o balik fildir fildir donuyor - artik isteseniz de boyle taslari bulamiyorsunuz, ancak antikacilardan alabilirsiniz. O yumurta kaciran kedimsi yaratigin da bildircin yumurtasi kaciran bir gelincik oldugunu dusunuyorum.. Farkli fikirler varsa buyrun soyleyin...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok sevdim, çok güzeller :)) Şimdi bunlar kırmızı kanepe ile de bir güzel gider :P

emelo dedi ki...

kırmızı kanepe yok, kırmızı kanepeyi unut!

Adsız dedi ki...

ama haksızlık bu öyle değil miii?