Salı, Ocak 4

bu kanepeyi deliler gibi istiyorum desem..


beni ciddiye alir misniz? Kendisini Kale'nin ordaki dukkanlardan birinde gorup asik oldum. Hatta bu orjinal biedermeier'in ustundeki o yesil kaplamayi sokturup kendisini uzerinde minik ananaslarin oldugu krem bir kumas ile kaplatip evimin basrol oyuncusu haline getirmek istiyorum!!!

Gercekten cok istiyorum...

Onceki postta niye resim yok diye merak edenler icin: cep telefonum yeni ve hala tam olarak cozebilmis degilim. Resmi yukluyorum, hatta done'a bile basiyorum, ama sonra beni yeniden resim yukleme sayfasina gonderiyor.. Niye bunu yapiyor - daha cozebilmis degilim. Ama en yakin zamanda cozecegim!

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ama çok güzel olur emelcim bi kaplansa elden gecse... ben de kıroyum sanırım. uzum uzume diyecegim :)

emelo dedi ki...

hahahaha.. valla tatlım evdeki o dev L seklindeki kanepeyi ne yaparım bilemiyorum ama..

Adsız dedi ki...

Bu sarı ananaslı kumaşla boğulur güzel olmaz. Kırmızı yap hem de cart kırmızı :)

emelo dedi ki...

Kumaş sarı değil - krem.. Ananaslar minik ve dokuması yaldızlı.. Bence ananaslar ile gerçek ruhunu bulacak kendisi!

Adsız dedi ki...

yaa gidip asil bir koltuğu Şirine'ye dönüştüreceksin

emelo dedi ki...

Sevgili adsızcım, o bahsettiğim kumaşın şirine ile alakası yok, acayip ağır bir kumaş - ananas seni yanılmasın.

Bir de beni iyi tanmımadığın belli - çünkü evimde asla olmayacak bir şey sorusuna verecek en net cevabım kırmızı bir kanepedir!

Adsız dedi ki...

Hehe ipuçları topluyorsun bakıyorum :))