Çarşamba, Ocak 26

Hastalik halleri


Ikinci gun oldu evden cikmayali.. Pazartesi hasta gibi hissediyordum zaten, ama sali sabahi uyandigimda kesin yataktan cikamam dedim ve gitmedim ise. Sali gunu umutluydun, ogleden sonra ise giderim kesin diye.. Ama baktim ki olacak gibi degil. Sonra bu sabah da uyandim ki - yok yine ise gidecek halde degilim - bogazim jkotu, kulaklarim kotu, burnum cok kotu, basim agriyor falan - vurdum kafayi yattim. Uyandigimda saat 11:30'du!

Bu kalemler Bruksel@den gelen kutulardan cikti! Kac yillik kalemler bunlar - gorunce oyle heyecanlandim ki - oturdum, tek tek hepsinin durumuna baktim, inceledim.. cok hosuma gitti yeniden kalemlerima kavusmak! Tam bir kirtasiye delisi olan ben icin evde kalmanin bu bolumu cennete dusmus olmak gibi bir seydi! Genelde kirtasiyelere gittigimde basima gelen sey su oluyor zaten - bakip bakip cikiyorum cunku ordaki kalmelerin nerdeyse hepsinden bende oluyor...Sanirim ilerde bir kirtasiye acmadan rahat edemeyecegim!

Bu da dun pencerenin disarsindaki manzara.. Kar cok guzel yagdi. Ben zencefilli ayvali ihlamurumu icerken kari izlemeye doyamadim ve dusundum, hasta olmak icin aslinda ne kadar guzel bir zaman...

Hastaligin hicbir seyi iyi degil ama, yarin iyilesip ise gitmek istiyorum!!!

Hiç yorum yok: