Pazar, Mart 14

Nil Karaibrahimgil'in muhtesem 312 Arena Konseri

Aslinda ne yalan soyliyim, konserin 312 Arena'da olacagini duydugumda biraz hayalkirikligina ugramistim, yeri biraz sapa - daha once hic gitmemisim falan.. Ama iceri girince butun onyargilarim fos cikti. Icersi acayip kalabalikti, harika bir seyirci vardi ve butun sarkilari Nil ile birlikte soylediler..

Nil zaten acayip bir enerjiye sahip.. Sanki yasi yok. Her yastan kisiyle yakinlik kurabilecek kadar yaslar ustu bir insan. O yuzden de bana hic yaslanmayacak gibi geliyor. Kendisinin buyuk bir hayraniyim ben de, hatta belki hayrandan da biraz fazlasi :)

Dun geceki konser de su ana kadar gittigim tum Nil konseri gibiydi. Nil girdi' ve o inanilmaz enerjisiyle butun seyirciyi kendine katip sahnede neredeyse herkesle tek tek bir iliski kurabildi. Ben de en onden ve yandan izledim konseri. Kendisine bir kez daha hayran oldum. Bir dahaki Nil konserlerine...

Resimler: Konserden 2 dakika once ve 2 dakika sonra

Hiç yorum yok: