Cuma, Mart 5

Kitap Cumhuriyeti

Kitap Cumhuriyeti Cumhuriyet Gazetesi'nin online kitap satış mağazası. Gecen gun gazetede görünce girip bir bakayım dedim. Sonunda 8 kitap ısmarlayıp cıktım. Hem Cumhuriyet yayınevi, hem de diğer yayınevlerinin kitaplarını satıyorlar. Hem de indirimli. Bir de Yurtiçi Kargu kapınıza kadar teslim ediyor. Hem de 50 liradan fazla tutarsa siparişiniz kargo ücreti de yok. Bana bir de ajanda ve kolleksiyonerler için ürettikleri özel bir pulu da hediye etmişler..

Yani daha ne olsun - di mi!

Ismarladığım kitapların listesini de buraya koyayım, kitap okumak isityorum ama ne okuyacagım bilemiyorum diyenlere fikir versin... Maalesef bazılarının yazarlarını hatırlayamıyorum.

SUSUZ YAZ - Necati Cumalı
ANILAR 19. Yüzyılda Saray Haremi -Leyla Saz Hanım
HEY İSTANBUL-1 Gezdim Gördüm Yazdım
HEY ANADOLU Gezdim Gördüm Yazdım
HEY İSTANBUL-2 Gezdim Gördüm Yazdım
UYGARLIK TARİHİ - Server Tanilli
YARATICI AKLIN SENTEZİ - Server Tanilli
BAŞKA GÖKLER ALTINDA

2 yorum:

cometa dedi ki...

bizde aynışeyi d&r'dan yapıoruz. ofisçe ısmarlıoruz. kargoyu hep bedavaya getiriyoruz:)

emelo dedi ki...

Evet ya, ben ilk defa yaptım bu işi - çok da hoşuma gitti.. Kitap eklerinden beğeniyorum kitapları, internetten ısmarlıyorum. Pek kolay oluyor kitap almak!