Perşembe, Mart 26

melosh ile yeni bastan


Dun Sedef ile bulustum, onlara gittik, bana guzel yemekler yapti, hatta birlikte avrupa yakasini izledik ve sonra o ben ve melosh arabaya binip bizim evin yolunu tuttuk.. Melosh ordayken bana pek yuz vermedi, hatta ahmet gelmek istemiyor falan bile dedi bana ama eve gelince isler degisti. Normalde butun gece dolasan kedi bir an olsun yanimdan ayrilmadi, butun gece benle uyudu. Sabah yatakta keyif yaptik onla, sonra da cikip bir yarim saat falan da uzerimde uyudu. Hasret giderdik minnosumla resmen..

bugun hava cok soguk burda,kaloriferleri iyice actim. Melosh da kaloriferlerde hep. Brugge'un havasini pesime takmisim maalesef. Babam dun telefonda Brugge'un havasi cok kotu olur diyordu, ben de butun Belcikanin demistim cevaben. Hakkaten de oyle. Meloshun bu keyifli resmi ise gunesli haftasonundan kalma.

Hiç yorum yok: