Cuma, Mart 27

helikopter + arama kurtarma faciasi

Cok canim sikkin, ekrana bos bos bakarak oturuyorum.. Iki gundur bu olay vardi gundemde, takip ediyorum korkuyla. IHA muhabirinin 112 acil kurtarma operatoru ile olan telefon konusma kaydini okurken icim acimisti. Simdi ogrendik ki 48 saat sonra bulundu enkaz. 6 kisiden 5'i olu, sanirim donarak hayatlarini kaybetmisler (en azindan 2sinin oyle hayatini kaybettigini biliyoruz muhabirin dediklerine gore cunku kendisinin ayagi kirilmisti, bir de yaninda Erkan diye biri oldugunu, onun da yarali oldugnu soylemisti. 1 kisi de kayipmis, ya da henuz ulasamadilar enkaz buyuk bir alana yayildigi icin. Icim daralmis durumda, cok uzuldum o insanlar ve aileleri icin.

48 saat bir kaza enkazina ulasmak icin cok uzun bir zaman gibi geliyor.. Yani hava kosullarinin kotulugu muhakkaktir, ama yani yok mu ulkede tipide ucabilen bir helikopter, profesyonelce arama kurtarma yapabilecek bir ekip? Enkazi bulan yuruyerek arayan korucular.. Daha fazlasi nasil yapilamadi anlamiyorum.. Herkese sabir, hayatini kaybedenlere de allahtan rahmet diliyorum. Hepimizin basi sagolsun...

2 yorum:

Serap dedi ki...

Ülkemizin büyük bir ayıbı... Nasıl olurda beş gün bulunur ölen kişi. Aklım almıyıor.

emelo dedi ki...

ay benim de aynen ya.. Yani kar tipi oldugunda falan basimiza bir sey gelmesin...