Pazartesi, Aralık 1

haleti ruhiyem

Ay ay, neler oldu neler, nerden baslicam bilemiyorum... Cok daginik bir yazi olacak bu.

Sinavlar bitti, iyi gectiler - yazdim da yazdim. toplam 5 sinav icin 57 sayfa yazdim, saka gibiydi. parmaklarim yoruldu. Son gunku sinavda kisa sureli bir surmenaj yasasam da toparladim ve de son anda yetistirdim. Umarim akademik hayatim ve de bundan sonrasi icin alacagim son sinav olur bu. Soranlar oluyor, eee gectin mi diye. Daha belli degil. Ancak 8 aralik'ta tez proposalimin savunmasini yapinca anlayacagim gecip gecmedigimi. Ama her sey yolunda gibi gozukuyor, insallah kazasiz belasiz gececek gelecek hafta.. Ay hadi bir an once..

Gercekten de sevgili Yildiz Dedemi bir kez daha andim. Gerci onu cok aniyoruz, ama iste bu onun verdigi hayat dersi. Hayattaki basarimin en buyuk kaynagi erken davranmaktir derdi dedem, ve de ben de onu ornek aliyorum. simdiye kadar da cok faydasini gordum. Butun esyalarimi satmistim zaten, bu tasinmadan onceki son hafta o kadar rahatim ki - evde nerdeyse hic esyam kalmadi. Halamlarda kaliyoruz zaten, esya da gerekmiyor. kalan esyalarin da sahipleri belli. Kolay bir sekilde kapayacagiz evimi boylece. annem zaten ben calisirken her seyi temizledi, sildi, supurdu, esyalari tasviye etti, vereceklerimizin cogunu verdik, atacaklarimizin cogunu attik. Dolaplar nerdeyse bombos, bavullar yari dolu sayilir, gidecekler belli kalacaklar belli. Yani haziriz nerdeyse..

Sukran gunu tatili bana oyle iyi geldi ki! Dinlendim, bu 4 gun boyunca dersler, tezim, sununmum ve okulla ilgili hicbir sey yapmadim. Kara cumanin unlu indirimlerinden yararlandik ve de bol bol alisveris yaptik. Butun eksiklerimi tamamladim, indirimler sagolsun - almak istedigim her sey indirime girmisti, ben de acimadim aldim :) Euro'dan gozum korktugu icin alisverisler tamam, beni epey idare edecek malzemem oldu annem ve halam sagolsun!

Bu hafta ise gidip butun hafta calisip onceden gitmedigim gunlerin acisini cikaricam. iste son haftam gibi. Gelecek hafta da giderim ama az. Herkese minik hediyeler ayarladim, gelecek hafta onlari vericem ve burdaki calisma maceram da sona erecek.

Hayatimdaki onemli bir sayfa yavas yavas kapaniyor, uyuyan birinin elindeki kitap gibi. kitap dustu dusecek, ben de daldim dalacagim tatli bir ruyaya. Hadi dayan, birkac satir daha...

1 yorum:

doganslx dedi ki...

hadi dayan canim, az kaldi..