Salı, Kasım 25

1 tane sinavim kaldi!

Bugun de 4. sinavima girdim ve de gayet iyi gecti o da. Artik yarin bir sinava giricem ve de bu cilginlik 8 aralik'a kadar bitecek. bir ara sozlu sinav icin sunum falan hazirlamam lazim, ama araya giren sukran gunu tatilinde hicbir sey yapmamayi dusunuyorum..

Annem ben sinavlara calisirken hem beni besliyor, hem de evimi toparliyor, duzenliyor, ayikliyor, temizliyor, bosaltiyor.. Bir suru seyi copun yanindaki duvara dizdik ve de dizdikten 1 saat sonra falan yoktular. su aralar en buyuk keyfimiz oraya koyduklarimizin birileri tarafindan alindigini takip etmek.. Bu aksam bir posta daha var koyacagimiz. Mutfak dolaplari epey bosaldi, banyo desen o da bitti gibi. Odami da epey bir yoluna soktum.

Yazliklarimi burda halamin evinde birakicam, cunku mayis ayinda gelip 3 hafta falan kalicam burda, agustos'ta da bir 10 gun falan, artik onlari o zaman gotururum, nasilsa bruksel'de yazliga pek ihtiyacim olmayacak epey bi sure :)

Iste boyle. Yarin son sinava giriyorum, sonraki gun de orlandoya alisverise gidiyoruz annem ve halam ile. Sabahtan aksama kadar gezecez, alacaklarimin bakacaklarimin listesini yaptim. Iste sinavlardan sonraki odulum de bu olacak!

Sonrasinda da artik halamlara tasiniyoruz, hem sukran gunu birlikteligi, hem de evimizde esya kalmamasi (satilabilecek her seyi satmis olmamdan dolayi) hem de sinavlari atlatip biraz daha rahatlamis olacak olmak iyi olacak!

1 yorum:

Xenarious dedi ki...

ulan ev küçücük die anlattın durdun annem nesini temizliyo HAP kadar evin, yalancııı :)