Pazartesi, Aralık 22

Bruksel'de Noel

Bizim Gville'de iyiydi, her yer susleniyordu, ama asil Noel'in tadi boyle soguk havada, disarda donarak soguk sarap icerken cikiyormus.. Bunu anladim, terlikle Noel nereye kadar?..

Bu Cuma aksami Christmas Markt denilen, Noel senligi tadinda bir yere gittik sehir merkezinde. sokaklari kapamisar, oraya standlar acmislar, ya yiyecek, ya hediyelik bir seyler satiyorlar. Insanlar de hem bir seyler yiyor, iciyor, hem de hediyelik bir seyler aliyorlar.. Hava soguk olmasina ragmen herkesin keyfi yerindeydi. Biz de sardik atkilari, bir guzel gezdik. Disarlarda 4,5 saat gecirdik - normalde donardim herhalde, ama pek hissetmedim sogugu, keyifliydi. Gecenin sonunda donme dolaba bile biindik!

(Bunlar meyve degil kokulu mum! Dayanamadik, bir dilim karpuz aldik:)

Cumartesi Almanya'ya Aachen'a gittik, sevgilimin hala ve enistesini ziyarete. Bircok Brukselli gibi Aachen'a gidip alisveris de yaptik - orda fiyatlar cok daha uygun. O da epey yorucu bir gun oldu, ama keyifliydi.

Pazar gunu de ev islerini hallettik, ve de AROG'u izlemeye gittik. Belcika'da izleyecegimi dusunmezdim, ama iste buraya da geliyormus bazi filmler, takip edip izleyebildigim kadar filmi izlemeye calisicam. Sonra aksam biraz yuruyus yaptik mahallemizde ve ben yine kendimi jet lag'in ellerinde kivranirken buldum maalesef.. Evet hala gecmedi, gecmesi de epey zor olacak gibi gozukuyor...

2 yorum:

daphnevega dedi ki...

emelcim benim brüksel'i her zaman şirin ve rengarenk hatırlamamın sebebi ilk gidişimin o christmas havasına denk gelmesindendir. oradan waffle, buradan şarap, şuradan çikolata diye şapşala dönmüştüm.
gerçi sen oraya kendi başına gitmedin, muhtemelen yalnızlık gibi bir problemin yoktur ama benim en sevdiğim arkadaşlarımdan biri orada yaşıyor. istediğin zaman severek destek kuvvet kız arkadaş olarak yanına yollayabilirim, o da sevinir bu işe, ciddiyim bak :))

emelo dedi ki...

A aaa, ne guzelmis yaa.. Isterim tabi ki, ne guzel olur.. Benim burda sevgilim ve biraz arkadasim var, ama soyle destek kuvvet bir kiz arkadasa da asla hayir diyemem :) Ayarlayalim su isi!