Çarşamba, Kasım 12

Ticari isler..






Yani aslinda isin ticaretinde falan degilim ama, tasinmama 1 ay kaldi ve de bundan sonrasi cok yogun olacak. Gelecek hafta bugun ilk yeterlilik sinavima giriyor olacagim. toplam 5 sinav, 5 gun!

Neyse, simdilik dusunmemeye calisiyorum. Daha isler o kadar artmadan evdeki esyalari satmaya basliyim dedim ben de. Utuydu, mikrodalga firindi, mutfak robotuydu derken her seyi satiliga cikardim. internetten satiyorum, ama iste hepsinin resmini cek, duzelt, kucult, ilani yaz, resmi ekle yukle falan derken ohooo butun gunum gitti..

Gitti ama degdi galiba! Ilanini verdigim cok seyin taliplisi cikti, simdi dolu bir eposta kutum, bir suru insanda telefonum ve adresim ve de gormeye gelecek bir suru insan var. Annem ile heyecanla bekliyoruz.. Baslasin satislar!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bütün derslerden yüksek not alcaksın :D artislik yapma:D:D