Pazartesi, Ağustos 13

ofise donus

Aslinda sandigim kadar da kotu olmadi.. Gitmeden once cok yogundum, cok is halletmistim.. Bitiremediklerimi de patronuma birakip gitmimstim. dondugumde korktuygum gibi olmadi, kabarik bir yapilacak isler listesi hazirlamayi beklerken bir anda icim rahatladi..

Ofiste olmak zor geliyor.. ama iste sandigim kadar kotu olmadi bu plajdan ofise gecis, o yuzden aslinda sansliyim.. bir iki toplanti yapip her seyi eski duzenine sokabilicem ve bu icimi cok rahatlatiyor..

23 agustos'ta da okul aciliyor, yeni dersler, yeni donem.. business school'dan 1 ders almayi denicem, customer relationship management, umarim almama izin verirler..

iste boyle, insan tatilden donunce hayati bir anda nasil degisiveriyor.. unuttugun seyler bir anda hayatinin gundemini olusturuyor. Mesela bugun asansorle yemek almaya giris katina inerken kaca basmam gerektigini unutmusum. G'ye bastim, ama megerse 1'e basmam gerekiyormus.. Bir dondusumde de patronumun soyadinin ne oldugunu unutmustum ve cok kotu olmasa da garip bir duruma yol acmisti bu, telefonda patronumun tam ismini soyleyemedigimde.. Neyse canim, hayat devam eiyor.. hele de oyle ki - biraktigin yerden devam ediveriyorsun.

Hiç yorum yok: