Çarşamba, Mart 14

sahitlik

iste oturuyor ve internette geziniyorken, birden bizim insan kaynaklarindan biri gelip 20 dakkan var mi dedi. Ben de var dedim. Birinin vasiyetine sahitlik yapicaz ve 2 kisi lazim dedi.. Vasiyet mi, sahitlik mi diye aklimdan gecerken, olur diyiverdim..

Neyse, okuldaki hocalardan biri ve karisi, avukatlari ve noter bekliyorlar. gittik oturduk. Vasiyeti okudular.. Sonra kirk yere ismimizi yazdik ve imza attik..

Kendimi bir garip hissettim. O kadar ciddiye aliyorlardi ki boyle bir seromoni havasinda gecti her sey. Sonra hepimize tesekkur edip gittiler. Hala biraz garip hissediyorum. Hayatta ilk defa resmi olarak bir seye sahitlik yaptim, insana boyle garip bir ciddiye alma ve sorumlluk hissi geliyor..

1 yorum:

doganslx dedi ki...

imza atmadan once dikkatli okudun mu leyn?