Cuma, Mart 30

haftanin sonu



Bir haftanin daha sonu geldi.. Makalem bitmis sayilir, epey ugrastim hatta bir ara depresyone bile girdim ama simdi toparlamis durumdayim :)
Bu aksam son duzeltmeleri ve eklemeleri yapip gondericem

Bugun ders anlattim ben. Cok keyifli gecti ders, ogrenciler bol bol soru sordular, ben onlara sorular sordum - karsilikli etkilesim superdi. Yuzumde bir gulumseme ile ciktim dersten..
keyfim yerinde.

Dersten sonra annie ile oglen yemegine gittik. Yemek yerken yanimizdan spider man gecti. Bir adam, spider man kostumu ile geziyordu ortalikta. annie'nin yorumu superdi: "burda daha cok vakit gecirmemiz lazim!.." Cok guldum

Sonra ofise geldim. Bizim ofisini yaninda oral biology lablari var. Ofislerden birinin onunde bir kutu vardi. Beyaz bir kutu, ustune kirmiziyla yazmislar:
"Beware - LIVE Anilmals - Alive Frogs inside"
O kutu acilsa ne olur diye dusundum durdum.. Kutudan firlamaya calisan kurbaga goruntuleri geldi aklima, hemen uzaklastim

Ha bir de, dun gece ruyamda arabamin lastigi patlamisti.. Kendi kendime nasil kullandim ben bu arabayi, hicbir sey de fark etmedim diye dertleniyordum.. Lastikler simdilik iyi durumda neyseki, patlasa ne yaparim bilmiyorum..

Herkese iyi haftasonlari.

Hiç yorum yok: