Pazar, Mart 25

olup bitenler

cok daginik bir yazi olucak, cunku kafam cok daginik bu aralar, sirf kafami toparlamak icin birine ihtiyacim var!
Neyse..

Bu haftasonu bir konferans icin paper yazmaya calisiyorum.. ama ne calismak.. bu kadar az enerji harcayarak bu kadar cok yorulup bunaldigim hicbir sey yoktu bu aralar.. boyle icimde bir seyler cekiliyor gibi oluyor paper'i dusundukce.. sevgili hocamin bana bir kazigi sagolsun, artik biraz bir seyler yaptik - toparliyoruz. yarina hocaya bir seyler verebilirsem cok super olacak! anladin sen onu... anlamayan daha cok avrupa yakasi izlesin..

Avrupa yakasi demisken, bu gece Roma var. Ve sevgili arkadasim sagolsun bize yine evini aciyor.. Fakat roma'nin bu bolumunun digerlerinde bir farki var - Roma'nin son bolumu gosterilecek bu gece!! Sezonun son bolumu degil, butun dizinin son bolumu.. ilk uzulecek gibi oldum, ama sonra eh napalim canim nasilsa her seyin bir sonu var dedim. bu olgun tepkime sasanlar oldu.. Paperdandir - ona yordum..


Son bir sey daha. bunu da yazip burda sakliyim diyorum, cunku unutmak istemeyecegim kadar ilginc bir ruyaydi.. dun gece ilginc bir ruya gordum (bir onceki cumleden de anlamissinizdir..) Ruyamda boyle bar gibi bir yer, etraf hafif karanlik.. Kocaman bir duvar var ve butun duvar selale.. su sanki tavandaki ince cizgi halindeki bir bosluktan butun duvar boyunca akiyor.. ama oyle kopurerek degil, perde gibi usul usul akiyor. Duvarla su arasinda insan girecek kadar bir yer var, ben suyun arklasindan insanlara bakiyorum..

Bu suyun ilginc yani su. Sudan kadehlere doldurup iciyor insanlar ve istedikleri seyler gercek oluyor, ayni zamanda zaman makinasi gibi bir his.. Hani sanki suyu icince ilerde istedikleri seyler hep gerceklesiyor.. Boyle mutlu mutlu laylaylom insanlarin hayallerini gorurken bir anda tek tek herkesinki bozuluyor.. Insanlar olduklari yerde ellerinde kadehler durakaliyorlar. durakalmak - ilginc oldu..
Megerse bu su boyle kandirikci bir suymus, insanlar da hayala goruyormus.. Hayallerin gercek oldugu hissine kapilip sonra da gercekle yuzyuze kaliyorlarmis.. cok ilginc bir ruyaydi, boyle karnimda agir bir hisle uyandim. Sanki butun gerceklesmeyen hayaller benim ustumde yuk olmustu..

Ama yani ruyalarin tersi oluyorsa bu cok iyi. hadi herkesin hayali dilegi hayirli olsun ne diyelim :)

2 yorum:

MorKoyun dedi ki...

cok Lost izlemis olabilir misin?:)

emelo dedi ki...

ay hic lost izlemiyorum..
acaba izlesem iyi gelir mi?..