Pazar, Şubat 4

Miskinlikle gecen haftasonu

Bu haftasonundan sonra kara aldim: haftasonlari mutlaka gunun bir gunu de olsa spora gidicem. Ben butun haftasonunu yatakta gecirerek haftaya daha yorgun basliyorum..
Yani tamam odevleri hallettim, okumalarimin cogunu da bitirdim, ama yine butun haftasonu evde tembel bir halde gecti.

Gerci cumartesi bir ara burdaki turk ogrenci birligi'nin piknigine gittik ve orda sevgili arkadasim ece ile deniz bisikletinde gol kenarindaki evleri inceledik... Onda da 15 dakkada yorulup geri donduk zaten. Hele bir karadan gole dogru acilmamiz vardi ki - yani donmemiz mucize :) Ama bir sekilde hallettik.

Bir de cok fena bir huy edindim. Ondan da burda bahsetmem lazim, huy degil de psikolojik bozukluk demek daha dogru.. Obsesif bir bicimde you tube'dan turk dizilerini izliyorum. durumum patolojik!




Bir gece sabah 7'ye kadar Binbir Gece dizisinin su ana kadar cekilmis butun bolumlerini izledim. Sabah tabi olu gibiydim, ama mutluydum - sorun orda. Hani birakayim da kalanini yarina izliyim, hem yarina izleyecek bir sey olur gibi bir anlayis yok bende. Onumde varsa hepsi izlenecek.. Avrupa Yakasi konusunda da ayni sekildeydim.




Neyse gerci, su anda bu iki dizinin de butun her seyini biliyorum, artik bir tek sali ve carsamba geceleri heyecanla bekliyorum, yeni bolumler eklensin de izliyim diye. O da sadece 1 saat falan suruyor, o yuzden birkac gece epey uykusuz kaldim belki, ama surumden kazandim. Artik sadece haftada 2-3 saat kayipla her seyi takip edebiliyorum :) Bu da bendeki mantik..

Binbir Gece dizisi sacma belki, ama bir yandan da cok merak ediyorum.. Zaten merak kediyi oldurur derler, oldurmuyor ama feci uykusuz birakiyor soyliyim..




Bir de Roma var. ama sevgili arkadasim imparatorice de bendeki ayni hastaliga sahip oldugundan onu gayet iyi bir sekilde hallediyoruz. Sevgili arkadasim Roma'nin butun bolumlerini televizyondan kaydediyor (bunu yapmasini saglayan bir alete sahip -benden de deli galiba :) birlikte oturup hadi bir tane daha, aaa ama sonrasinda ne oluyor, uykun gelmedi di mi falan diye 3 bolumu bir oturusta hallediyoruz evellallah!

Canim arkadasim benim, insanin derdinden anlayan birileri olmasi acayip ic rahatlatiyor soyliyim. Tavsiye ederim..

Hiç yorum yok: