Pazartesi, Şubat 5

bunlar da kimdir da..


Benim is yerimde yillik yapilan bir olay var. Benim patronum cuma gunu iste olmadigindan butun is bana kaldi: medya ile ugrasma, universitenin maskotlarini getirip gezdirme, bolumun maskotuna yardim etme falan gibi isler..

Bu bizim univeristenin maskotlari bay ve bayan timsah: albert ve alberta. 5 tane kiz ve 5 tane erkek, normalde universitede lisans ogrencisiler ama arada bu isi de yapiyorlar. Maclara farkli aktivitelere falan katiliyorlar.



Cok cocuk vardi etrafta, bunlarin geldigini gorduklerinde cildirdilar.. Saldirdilar, uzerlerine tirmanmaya calistilar, dans yarismalari yaptilar derken 1 saatin sonunda bizim maskotlarin tum enerjisi bitti ve hadi gotur bizi yukari diye ikisi de ellerimi tuttu - cocuklar benden nefret etti.. Hakkaten de kostumlerini cikardiktan sonra ikisi de ter icindeydi ve yorgunluktan bayilacak gibilerdi..

Maskotluk zor ismis - bunu ogrendim!

Hiç yorum yok: