Pazartesi, Eylül 18

yeni hafta



Bir haftasonu daha gecti, yapacak isleri biraz hafiflettim neyse ki..
Yarina is icin hazirladigim bulten'in dagitimi olacak. Bir de bitmez tukenmez okumalar o kadar...

Cumartesi gunu komusumuzun yeni dogan oglu Karan'i gormeye gittik. Cok sirin bir sey, daha 2 gunluk, saskin sakin etrafa bakyordu.. Resmen uzuldum haline, o kadar acinasi ve korunaksiz bir hali var ki.. Uzun saglikli omurler diliyorum Karan Bey'e...

Bir de pazar gunu mangalda balik yaptik, snapper - bizim baliklara pek benzemiyor; ama yine de epey guzel oldu.. En azindan balik seklinde balik, et parcasi degil - kuyrugu, kafasi falan vardi.. salata ve patates salatamsi bir sey de yaninda guzel gitti..
Keyifliydi. Bir dahaki sefere daha da guzel olacahgini dusunuyorum.. Neyi nasil yapacagimizi anlamis olduk - mesela teli yaglamayi unutmayiz herhalde :)

resimler icin Meryem'e tesekkurler..

1 yorum:

YOK Kİ dedi ki...

himm baliklar cok tanidik geldi:)

ben de blog yaptim, hem de kacinci sefer/yeniden. fotograflari sana gondermeden kendi bloguma koydum.

ne dersin artik resimler icin rekabet mi dogacak?