Cuma, Eylül 29

bugun cuma

Bu cuma keyfim cok yerinde, uzun bir hafta oldu - ama iste her sey gibi bu hafta da bitiyor ve benim keyfim yerinde.. Isten cikip eve gidip haftasonunun islerini biraz hafifletmeyi planliyorum, cumayi tam bitiricem boylece..

bugun bir degisiklik yaptim ve havanin sogumasindan da cesaret bularak bisikletle geleyim dedim ise. ama cok yoruldum.. Oncelikle yolum genelde yokus yurayiydi. bisikletim de vitessiz oldugu icin kendi kendime "bas Emel bas, dayan dayan" diye moral vermem gerekiyordu vites olarak..

Etrafta ucusan lovebuglar da garip ve ani hareketler yapmama neden oluyordu.. Su lovebuglar bi islerini bitirsin, butun sehir rahat edecek.. neyse, onlar apayri bir hikaye konusu.. Insana her gun araba yikattirirlar :)

neyse, ise geldigimde bacaklarim titriyordu ve de epey susamistim - biraz da terlemistim, ama uzun zamandan sonra bisikletle okula gelebildigim icin yuzum guluyordu, yaninda da pespembe yanaklar - bedava:)

herkese keyifli haftasonlari..

Hiç yorum yok: