Pazartesi, Eylül 16

Yeni dönem

Son yazımdan bu yana 2 ay geçmiş. Yaz bitmiş Eylül gelmiş..


Bu 2 ayda 1 makalem bir akademik dergiden kabul aldı.
2. makaleyi yolladım
3. makale üzerine çalışıyoruz :)
TUBITAK 1001 projesi hazırlayıp teslim ettik. Şu anda umutla iyi sonuçlar bekliyoruz.

Ankara Reklamcılar Derneği'nin düzenleyeceği bir reklamcılık yarışması için kurulan akademik kuruldayım
Kalkınma Atölyesi adlı bir STK'ya destek verdim bütün yaz.. Dün haberlerdeydi bizim Mevsimlik gezici tarım işçisi çocuklar ve yaşadıkları zorluklar.
Yeni derslerin ders programlarını hazırladım.
E tabi bir de bu işin tatil yanı var. O tarihten bu yana 3 kere Bodruma, 2 kere Çeşme'ya, 1 kere Kapadokyaya, 1 kere de Güney Fransa'ya gidip geldim. Ve daha tatil sezonunu kapatmadım ;)



E tabi ki de buraya yazamadım. Bu sabah saat 8:30da ilk dersime girdim. Meğer bu sabah Modern sabahların da ilk sabahıymış - o nedenle derse 2 dakika falan geç kaldım arabanın içinde oturup dinlemek ve inememekten dolayı. Hmm bir de bu sabah İncek yolundaki trafik tarif edilemezdi. Çocuğum olursa TED'e yollamamak için 1 neden daha!

Bir de derse girdim, güzel güzel öğrencilere kendilerini tanıttırdım, yaz tatillerini stajlarını anlattırdım, dersi tanıttım ve kendim hakkında bir kelime bile etmeden çıktım. 2. derste kendimi tanıtacağım..Biraz geç bir tanıtma olacak ama neyse :)

İşte böyle. Yeni dönem herkes için iyi olsun, başarılı geçsin - çabuk geçsin...


Hiç yorum yok: