Perşembe, Aralık 6

Yilin ilk kari yagdi

Hatta bugun itibariyle 2. kari bile yagmis durumda. Ilkinde sevgilim beni okula birkati, ancak bugun okula kendim geldim. Park yeri bulmak falan biraz zor oldu ama biryerlere park ediverdim arabami..

Kar genelde sevilen bir seydir ama ben pek sevemiyorum nedense.. Cunku kar maalesef hicbir zaman o mukemmel bembeyaz halinda kalmiyor. Daha cok camur, yolda yuruyememe, kayma ve dusme gibi negatif hisler uyandiriyor bende bu havadan dusen beyaz taneler.

Gerci tabi evden cikip ise gitmek zorunda olmasak ve her kar yagdiginda kar tatili olsa o zaman bir itirazim olmazdi, tembel bunyem kari gayet benimsenirdi kanimca..

Su anda gunes acmis durumda. okulda ofisimdeyim. Birazdan derse girecegim. Reklamcilik stratejileri bugunki koumuz, dergiler, ornekler falan interaktif bir seyler yapmaya calisacagiz ogrencilerle.. Okulun son 3 haftasi kaldi Sonra gelsin sinavlar ve gitsin ogrenciler. Kampus bize kalsin. Rahat rahat park edelim, her yerde kolayca sira beklemeden yemek yiyelim.

Disimi siktim, bekliyorum, Hadi bitsin artik su donem!

Hiç yorum yok: