Perşembe, Aralık 13

ilk donem

Nerdeyse bitmek uzere.. Bu ilk donemi biraz da gecis donemi olarak niteleyip part-time is kivamina cevirmek uzereyken donemin bitmesi iyi oluyor tabi. Gelecek donem bu eve tasinma, eve yerlesme, evlilik hazirliklari da sona ermis olacagindan ben de okuldaki hayatima biraz daha fazla zaman ayirabillirim diye umuyorum! Hayirlisi :)

Annemler bu haftasonu 1 ayligina yine Amerika yolcusu. Babanem ve dedem'in ebeveyni yine ben oluyorum. Bakalim nasil olacak, umarim kazasiz belasiz gecirebilecegiz su 1 ayi! Tum umudum bu yonde en azindan, ama gidis pek de iyi degil. Bir 85 bir de 90 yasinda iki kisi ayni evde yasayinca zaten islerin cok da iyi gitmesini beklemek biraz anlamsiz! Ona da hayirlisi :)

Paris.. Az kaldi. Hatta cok az kaldi, 3 haftacik. Bunun 2 haftasi zaten okul ile dolup tasacak, final haftasi, odevler, projeler, sunumlar.. Off off.. O ucaga binip Paris'te her seyi unutmayi umuyorum! Gerci donunce final nutlarini sisteme girmem falan gerekecek ama olsun, girerim, napalim... Sonra 3 hafta falan ders yok ama tabi gelecek donemin hazirliklari var. Neyse, daha oralara gelmedik, daha oralara cok var!

Hayatim hafta hafta geciyor yine. Ogrencilik yillarima donmus gibiyim yeniden, haftalik yasiyorum.. Ama okul insani genclestiriyormus, o kesin dogru. Hani utanmasam bu hafta da derse gitmesem ne olur ki falan diyecegim :p

Herkese iyi hafta sonlari simdiden. Cuma en yogun gunum olsa da, yorgunluk olu bir sekilde arabama biniyor olsam da olsun, cuma cumadir. Ne olursa olsun haftanin en guzel gunudur.

Cunku cumartesinin hayalini yasamak her zaman cumartesiyi yasamaktan daha iyidir!

2 yorum:

Leyla dedi ki...

hele de bu cumartesi ;) nihayet gorusecegiz!

emelo dedi ki...

evet canim yaa, sonunda!