Cuma, Ocak 27

kar...

Ay bıktık valla.. Her gün her gün kar 3 haftadır..Yani resmen sabah uyanıp camdan bakıp kar yagdığını görünce tüylerim diken diken oluyor.. Ne araba alabiliyorum, ne doğru düzgün giyinebiliyorum.. yani resmen bıkkınlık geldi.. Ya tamam ben de kırsalda bir çiftlikte yaşasam, ya da her sabah işe gitmek zorunda olmasam kar çok keyifli bir şeydir eminim. Hem biliyorum doğa için de inanılmaz faydalı - o açıdan da harika.. ama yani böyle şehirde yaşarken çekilecek eziyet değil.. Kaldırımlar buz, her yer çamur.. Taksi bulunmuyor.. Resmen bir beyaz lanet!


Neyse, bu kadar negatiflik yeter diyenlere geçen haftaki Van ziyaretimizden biraz resim ile moral vereyim.. Çocuklar çok tatlıydı. Okula başlamışlar, hava güzeldi geçen hafta.. Hayat yavaş yavaş normale dönüyor inşallah!



2 yorum:

ACP dedi ki...

bence sen iskoliksin..

emelo dedi ki...

Hahahahaha, ben mi işkoliğim? Bence sen delisin...