Perşembe, Ocak 26

29

Evet bir yıl daha büyüdüm.. Genelde 17 yaşında hisseden ben bu yıl ilk defa 25 falan gibi hissediyorum :) Sanırım iş insanı yaşlandırıyor.. ama emin değilim - belki de artık büyümenin zamanı gelmiştir :) Dediğim gibi, doğum günüm geçeli daha bir hafta olmadı - 29 yeni yeni oturuyor yerine..

Günler böyle hızlı geçerken Bilkent'te verdiğim ders de bitti. Öğrencilere çok iyi notlar verdim. Yakında gelecek dönemin dersine hazırlanmam lazım. Aslında hazırlanmaya başladım, syllabusu da neredeyse hazırladım.. Yavas yavas lecture noteları hazırlamam gerekiyor.. İşlerden bir oturup fırsat bulsam ne güzel olacak..

Gelecek hafta aşırı yoğun bir tempo ile boğuşuyor olacağız.. En azından cumayı tatil ilan etsem kendime de birazcık uyuyabilsem.. Tabi kalkıp ders hazırlasam o da çok iyi olur.. Haftaya son boş cuma öğleden sonram.. Dersler Şubat'ın 10unda başlayıp Mayıs 11'de sona eriyor.. Neyseki yazın yine cumalarım yarım gün olacak inşallah!!

Günler çok hızlı geçiyor.. Ne zaman pazartesi oldu ne zaman cuma oldu gibi hissediyorum bazı haftalar.. Tabi günlük, blog hepsi öncelik listesinde çok geride kalıyorlar..

Oysaki içimdeki çocuğa yaklaşıp onu şımartmam lazımmmış birazcık. Öyle bir öneri aldım. Biraz zaman bulsam da onla da haberleşebilsek birazcık..

Şöyle uzun bir tatil diyorum.. Ne de güzel olurdu!

Hiç yorum yok: