Perşembe, Mayıs 5

sıkıldım sıkıldım coşmak istiyorum!

Hava öyle uyuz ki burda.. İçim daralmış durumda. Daha bir 10 gün havanın böyle olacağını, hatta daha da soğuyacağını duyunca moralim gerçekten de taban yaptı..

Kuzenim ve sevgilisi Ankara'dalar. Onlarla daha çok vakit geçirmeyi isterdim ama işte ancak akşamları görüşebiliyoruz. Yarın da dönüyorlar.

Bu aralar çok kitap okudum. Ayşe Kulin'in Hayat ve Hüzün'üne bayıldım. Tavsiye ederim. Kendisini bir yazar olarak hafife almışım ne yazık ki - ama bu otobiyografik çalişması gerçekten de harika!

Hıfzı Topuz'un Nişantaşı Anıları'nı bitirdim. O da çok keyifle okunan bir kitaptı. İstanbul'un u eski halini okudukça gerçekten de bizim ülkemizdeki insanların ne kadar yıkıcı, eskiye hiç saygısı olmayan ve tarihe değer vermeyen insanlar olduklarını bir kez daha fark edip bir kez daha acıdım.

Truman Capote'nin Bukalemunlar için Müzik'ini bitirmek üzereyim şimdilerde.

Bir yandan da André Aciman'ın Eight White Nights adlı kitabına başladım. Çok güzel bir kitaba benziyor. Cumhuriyet Kitap'ın Selçuk Altun'u bu kitabı yılın kitabı seçmiş - ben de bir bakayım dedim. Daha çok başlardayım ama şimdiden buraya yazacak birkaç alıntı çıktı.

Dün kahve falıma baktı ofisten biri. Çok mutlu olacakmışım. Öyle dedi. Umutla bekliyorum...

Hiç yorum yok: