Cuma, Mayıs 20

19 Mayıs tatili!

*

Dün 1 günlük 19 Mayıs tatilini, bir yere gitmemiş olsam bile, dolu dolu geçirdim. Sabahtan bir dolap yerleştirmece, kalan kışılkları kaldırmaca, öyle kenara köşeye fırlatıp attığım şeyleri doğru düzgün asmaca ile geçti. Koca bir dolap dolusu kıyafetim varmış gibi gözüksede aslında giyecek azıcık kıyafetim olduğunu fark etmiş bulunuyorum :) Her kadının sorunu bu olsa gerek!

Neyse, dolap yerleştirmece faslından sonra epeydir ertelediğim bir şeyi yaptım ve kuaföre gidip dümdüz saçlarıma biraz kat kestirdim.

Ordan çıkıp epeydir görüşmediğim didem ablamı gördüm, kendisiyle bol bol kaynattık. Çok iyi geldi bana! Ordan çıktım ve ozo ile panorada buluştum. Bir sürü muzur şey yedikten sonra da eve döndüm. evde de Melosh hanım beni bekliyordu. Fatmagülün Suçu Ne izleme partisi düzenledik :)

Bu sabah da kalkıp işe geldim. Boşuna izin alıp iznimi yakmadım. İş çıkışı koçtaşa uğrayıp toprak almam lazım. Babanemlere gitmeyi planlıyorum. sonra gelip spor. Ve de cuma gecesi!

Hayat böyle işte, günler geçiyor...

*Resim bir önceki haftasonu eymir Gölü ziyaretinden. Pazar günü 3 tane gelin vardı Eymir'de fotograf cektiren. Hele bir tanesi siyah fırfırlı kısa bir elbise giymişti gelinlik diye, içimden nu ne ya kara dul dedim :)

2 yorum:

Karma Has kicked My Ass dedi ki...

Bazen birikmiş işleri halletmek insana çok iyi geliyor değil mi? ben de senin 19 Mayısta yaptıklarının çok benzerini dün yaptım. Saç kestirmek dahil :)

Planlı yaşamak aslında insana garip bir huzur veriyor. Ruhumuz düzensizlikten çok düzene muhtaç sanırım :)

emelo dedi ki...

Ay ruhumuz düzene muhtaç kesinlikle.. Bir yere gitmeyip de Ankara'da kalıp dinlenebildiğim için şanslı hissediyorum!