Pazar, Şubat 27

ihmal degil yogunluk...

Blogum bu aralar epey bir ihmal edilir hale geldi, farkindayim, ama bunun tek nedeni hayatimin cok yogun olmasi!

Kapadokya'da 4 guzel gun gecirdik. Ofisce gitmistik, sabahlari toplanti yaptik, ogleden sonra da bol bol gezdik. Aksam ise otelin barinda karaoke yaparak, dizi izleyip cay icerek falan gecti. Ben bol bol dinlendim, kitap okudum, fotograf cektim. Kapadokya cok degisik bir yer, her virajdan sonra bisey gorup yine icinizden vay be diyorsunuz. Mevsim kesinlikle yanlis mevsimdi, baharda - mayis/haziran ya da eylulde gitmek lazim. Biz gittigimizda hava hep kapali ve birazcik da yagmurluydu - oyle havalarda gezmek tatsiz oluyor..

Ankara'da da hayat cok yogun. Bi kere is cok yogun. Sonra spora vermis durumdayim yine kendimi. Yercekimine meydan okumak istiyorum, cardio egzersizleri yapip kalbimi guclendirmek istiyorum falan. boyle kendime yonelik uzun vadeli yatirim planlarim var - ve elimden geldigince onlari gerceklestirmeye calisiyorum.

Cok kitap okuyorum. Az televizyon izliyorum. Bu aralar bi kitap okuma evresindeyim, nasilsa gececek, gecene kadar tadini cikarmak istiyorum..

Haftasonlari arkadaslarla ve babanemlerle geciyor. Dun gidip annemle salon perdelerini yikadik, bufeyi duzenledik. Babanemin dogum gunuydu gece hafta. Dun bana soruyor ben kac yasindayim diye. 83 babane dedim. Ne 83 mu? 73 degil mi? diye hemen isyan etti! Yok babane 83 deyinde de ben, hmm deyip televizyon izlemeye devam etti.

Bir de dun babanemlerde turk kahvesi icerken kahve fincanimin tam ortasinda bir kalp belirdi, bembeyaz, kocaman bir kalp! Hem annem, hem de babanem cok eglendiler bu kalbi gorunce. Babanem hemen sordu, eee ne zaman evleniyorsun? Bu yaslilardaki evlenme meraki cok enteresan bisey, herhalde neslin devam edeceginden emin olmak istiyorlar :)

Birazdan Cerenlere kahvaltiya gidecegim. Ordan da Coccinella'ya gidip gelecek hafta yapacagimiz Cerenin babyshower'i icin son hazirliklari tamamlayacagiz. Bir yandan da son iki gunumuzde Zeyno bizi cok heyecanlandirdi, dogurdun mu, dogdu mu diye merak icersindeydik. Kerem bey birazcik aceleci ama cok uslu cikti. Doktorarin lafini dinledi ve birazcik daha orda kalmayi kabul etti sanirim - daha dogmadiysa tabi... Birazdan Zeyno'yu arayip kontrol edecegim :)

Bu aralar enteresan ruyalar goruyorum. Bazilari gercekten cok garip.. Gecen gece anneannemi gordum ruyamda. Evini toparliyor ben de ona yardim ediyorum, oyle biseyler.. Dun gece de nil'in de oldugu bir teknedeyim ve bir anda behzat c geliyor. Herkes bikinili ama o takim elbise giymis. Biseyler yiyecegim la, cok acim diyip teknenin icine giriyor. Ben de tam o sirada, aaaa Behzat c diyorum. Sonra butun ruya boyunca niye adama behzat c dedim, niye gercek adiyla seslenmedim diye dusunup duruyorum.. Iste boyle dertlerle ugrasiyorum..

Herkese guzel pazarlar diliyorum!

Hiç yorum yok: