Cuma, Kasım 26

Melosh ile ilgili gercekler...

Evet su anda Melosh kagit uzerinde beni terk etmis ve annemlerin evindeki konforlu yasami tercih etmis pis ve nankor bir kedi gibi gozukuyor olsa da, itiraf etmem gerek ki bu dogru degil...

Meloshun artik benle yasamak istemedigini' bu evi sevmedigini soylerken onemli bir gercegi anlatmayi unuttugumu fark ettim.. Ve biraz da olsa kendisinin hakkini yedim sanirim!

Bayramdan onceki hafta cumartesi gunu Melosh bendeydi. Her sey yolunda giderken bir anda ikimiz de canim disindan gelen bir kedi sesi ile irkildik! Ben hemen kosup baktim, Melosh ise icerdeki odaya, yatagin arkasina saklanmaya gitti.

Camin hemen onunde duran kedi meloshun 2 kati' tekir bir erkek kediydi. Boynunda bir tasmasi vardi ve ne kadar ona Meloshun kisir oldugunu ve kendisine bir faydasi olmayacagini anlatmaya calissam da beni dinlemeyip aci aci miyavlamaya devam etti. Benim kediyi konusarak gitmeye ikna etme cabalarim karsisinda caresiz kalan melosh is basa dustu deyip kosarak geldi ve kediye saldirdi. Daha dogrusu cama carpti! Gummm diye.. Sonra bir daha.. Bir Melosh tissliyor, bir disardaki erkek kedi.. Ben Meloshu sakinlestirmeye calistikca da daha da hiddetleniyor, uzaklasip kosarak gelip yine cama carpiyor...

Sonunda kedime bir sey olacak sandigim icin guvenlik'i aramak zorunda kaldim. Sitede baska bir kedi olmadigini ogrendim. Yani o disardan gelmis bir kediydi. Guvenlik, biz simdi onu kovariz dedi bana. Tabi sitede hic olay olmadigi icin 3 guvenlik ellerinde led fenerler ile geldiler ve kediyi kacirdilar.. Sonra da beni arayip kedinin gitmis gibi gorundugunu, ama yine de temkinli olup cami acmamam gerektigi konusunda beni uyardilar.. Nacizane tavsiyemiz diyerek :)

Tabi butun bu olanlar Melosh icin cok fazlaydi. Gecenin kalanini yatagin arkasinda saklanarak gecirdi ve bana kesinlikle bu evde kalmak istemedigine dair cok kesin ve net bir mesaj vermis oldu! Simdi annemlere gittigimde onu yanimda getiririm diye bana meraba bile demiyor gelip.. Sevmeye calisinca da uzaklasiyor.. Cok uzuluyorum aslinda, ama annemlerin yaninda mutlu oldugunu bildigim icin bencillik yapip onu alp getirmiyorum!

Ne kadar dayanicam boyle ayri gayri onu da bilmiyorum ya neyse...

7 yorum:

mem dedi ki...

canim melosh :(

Adsız dedi ki...

merak etme meloş burda cok mutlu, bize şımarıp duruyor...

ACP dedi ki...

ah melosh ah ne diyim ben sana!

emelo dedi ki...

yaaa pazar sabahi uyanip da meloshu yanimda gorememek gercekten de cok uzucu! Gidip onu zorla eve mi getirsem ne?!

ACP dedi ki...

emelcim uzulerek soyluyorum ama melosh artik annenlerin kedisi olmus :) evi mi yoksa sahibini mi secti onu dusunmelisin :D saka saka, istersen getir, kedi canim elbette alisir bulmus fistik gibi sahibiyle evini, aklini basina toplamali :)

LeyL@ dedi ki...

Emelcim, ashera cat alalim sana :)

emelo dedi ki...

Aydıncım, getirmeye cesaret edemiyorum. Hakkaten annemlerde o kadar mutlu ki!

Leylacım, Ashera cat güzel de fiyatı benim bütcemi birazcık aşıyor biliyorsun...