Perşembe, Kasım 4

çerçeve macerası - ya da küçük esnaf nasıl kendi kendini öldürüyor...

' gün önce bizim burda bir çerçeveciye bir suluboya resim bırakmıştım, taşınırken camını kırdığım için camın değişmesi gerekiyordu. Çerçeveyi seçtik, yarın gelip alın dediler. Ben de mutlu bir halde çıktım ordan. Minik bir çerçeveci para kazanıyor, o büyük yapı marketlerde yaptırmadığım iyi oldu diye.

Neyse, dün akşam bir gittim ki resmim yok. Arandılar, tarandılar sonunda ya biz sizin resmi başkasına vermişiz dediler. Nasıl yani diyince ben, insanlık hali hata olmuş dediler. O kişinin telefonu da yokmuş onlarda..

Ben burayı dağıtırım dedim. Neyseki yanlışlıkla benim resmimi alan kadın bunları arayıp sormuşmuş resmini almaya gelmeden önce, telefon hafızasından ulaştılar kadının numarasına.. O akşam getiremeyeceğini, yarın sabah bırakabileceğini söyledi..

Daha önce hiç başımıza gelmedi, inanın bir daha da gelmez dediler - ben de evet doğru gelmeyecek çünkü ben bir daha asla size gelmeyeceğim dedim.

Bu sabah 10:00 gibi resmim elime ulaştı - yeni çerçevesiyle.. 4 çerçeve daha yaptırmam gerekiyor - ve maalesef ben o büyük yapı marketlerden birine gidip onlarda yaptırıcam...

Hiç yorum yok: