Çarşamba, Haziran 23

Rüya uçuğu

Bu sabah biraz keyifsiz uyandım saat 6 yı 10 gece.. melosh hanım hemen ayak ucumdan yanıma geldi, örtüyü açtırdı, ve kıvrılıp bana sokuldu. O sırada dudağımda yeni çıkmaya başlayan uçuğun acısını hissettim. Gece gördüğüm rüya aklıma geldi..

Eve bir sekilde bir köpek girmiş. Bu şirin bir köpek, golden retriever olabilir. Meloshu kovalıyor hemen ve de yakalıyor. Poposundan kapıyor melosu ve öylece tutuyor. melosh da caresiz, hareketsiz duruyor. Yanlarına yaklaşıyorum. Eğilip köpeğin ağzını açıp melosu cıkarmak istiyorum ama yapamıyorum. Korkuyorum, köpek beni ısırırsa diye.. Melosh da bana öyle çaresizce bakıyor. Hadi nolur birşeyler yap der gibi.. İçim gitti. Çok üzülerek uyandım..

Bu arada şimdi hatırladım da, onu da yazayım burda dursun. 1 ay önce falandı. Bir rüya gördüm ben. Böyle tek katlı bir evdeyim ben, benim evim yani. Ilıca Şantiye'deki evler gibi, ama geniş çimlik bir alanın ortasında, kare bir ev. Evde yangın çıkıyor. Hemen çıkıyorum falan; ama melosh hanım içeride. İnsanlar beni tutuyorlar, ben de bağıra çagıra ağlıyorum, hayır bırakın, gidip meloshu alıcam diye.. Bırkamıyorlar. Yangın iyice artıyor. Ben uzakta bir yerde oturmuş yanan eve bakıyorum. Sonra biri geliyor, kucağında bir battaniyeye sarılı melosh. çok korkmus ve her yeri isli, ama hayatta. Evi falan bırakıp hemen bir taksiye atlayıp veterinere gidiyorum.. Ev umrumda bile değil, Meloshum yanımda ya..

Bu rüyaların anlamı vardır mutlaka.. Ama anlamadığım, her gece yanımda yatan melosh hanım niye bir de ruyalarımda beni rahat bırakmıyor!!!

Hiç yorum yok: