Cuma, Haziran 18

haftasonu istanbulu

Cuma günleri bizde yarım gün. Birazdan araba gelip beni alacak ve havalanına doğru yola çıkıcam. Rota İstanbul. Gider gitmez, kuzenlerim ve dayım ile havuz keyfi ve yarınki düğün için biraz yanma çalışmaları. Sonra aynı ekiple akşam yemeği.
Cumartesi programım çok çok belirsiz. Bir tekne turu planı var, bir pera müzesi planı var, aksam üstü 5 ile 8 arası düğün.. Pazar günü de Amerika'dan arkadaşım, komşum Özde ile buluşmayı planlıyorum. Ayşe, Ayşegül herkes İstanbul'da olacak, onlarla görüşürüm. Sonra da saat 8'de geri ankara uçağına biniyorum ve evde beni deliler gibi bekleyen Meloş Hanıma kavşuyorum..

Bu haftasonu kaçırdığıma en çok üzüldüğüm şey ise Aslı ve Güneş'in nişanı. Artık düğünlerinde birlikte olucaz. Onlara da mutluluklar diliyorum buradan!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Güllük planı var mı hiç? Ben gideceğim Temmuz'un ikinci yarısı gibi

emelo dedi ki...

Güllük planı daha yok.. Belki Agustosta bir haftasonu kacarım, ama çok son dakika gelişmesi olacak o da olursa..