Pazar, Mayıs 30

uzun bir aradan sonra - antalya anilari

Tamam tamam, herkese isyan edip sonra ben ortadan kayboldum ama 4 gunlugune antalyadaydik ofis olarak, onun oncesinde de buyuk bir projemizin kapanisi vardi derken hic yazacak firsatim olmadi. antalya'dayken cep telefonumdan bir seyler yazarim diye dusunmustum, ama hicbir yerde (kaldigimiz otel dahil) internet yoktu. Ben bu zamanda boyle bir seyi kabul edemiyorum. Ama neyse, belli ki benim kabul ettigim seyler pek gecerli degil.

Antalya'da kale icersinde ufak bir butik otelde kalacagimizi ogrenince ofiste isyan edenler olmustu, bari deniz kenarinda bir yerde kalsaydik diye. ancak oraya gidince anladim ki iyiki de orda kalmisiz. Hem yakinda denize girilecek cok sirin minik koylar kesfettik, hem de kale icinde oldugumuz icin bol bol gezdik. Kaleyi artik karisi karisina biliyoruz diyebilirim. Deniz kenarinda buyuk bir otelde kalsaydik asla o havayi yakalayamazdik..

Sansimiza hava ilk iki gun biraz pusluydu, ama sonradan cok guzel oldu. Ilk gun ogleden sonra otele vardik. ilk is herkes esyalarini birakti be denize gittik. Ben internetten otele yakin bir beach club oldugunu okumustum. herkesi pesime taktim ve orayi bulduk. Falezlerden asagi iniyorsun, ve kayalarin uzerine kurduklari bir platformadan denize giriyorsun. Aksam 6:30'a kadar orada vakit gecirdik. Gece de sokak sokak kaleicini kesfettik.

ikinci gun ofisce tekne turuna ciktik. O tur da 5 saat falan surdu. Once sican adasinin orda durduk, sonra da ileride bir koyda denize girdik. Falezlerinden dolayi antalya bana boyle sanki filipinlerde yuzuyormusum hissi verdi. Acayip enteresan olusumlarin yaninda yuzduk, magaralara girdik.

Ucuncu gun team building aktiviteleri vardi. Kultur turu-plaj, paintball ve rafting diye 3 gruba ayrildik. Rafting ekibi - 8 kisi - koprulu kanyona gitmek uzere yola ciktik. Antalya ya uzakligin 80 kilometre olmasi ve bu yolun son 30 kilometresinin cok virajli olmasindan dolayi tam kotu bir karar mi verdim ne diye dusunurken oraya varip da kanyona girince en iyi aktiviteyi sectigimizi anlamistim. O kadar guzel bir sey ki su uzerinde olmak, oralara herkes hayatinda bir kere gitmeli!

Son gun de 12 gibi donduk. sabah kisa bir yuruyus yaptiktan sonra. Aslinda planimiz erken kalkip yuzmekti, ama yeteri kadar erken kalkamadigimiz icin yuzemedik. Ofisle tatil nasil olur ki diye suphelerim vardi, ama cok keyifli oluyormus. Gercekten de insanlarin birbirine biraz daha yaklastigini hissettim. Bir de buyuk bir proje bitiminde gerilen iliskiler orda bir gevseme firsati buldu. simdi ofis olarak 3 yillik yeni bir projeye basliyoruz. Ve baslamadan once herkesin desarj olmasi bence herkes icin cok iyi olacak..

bundan sonra burdayim. Daha cok yazacagim artik, soz :)

Hiç yorum yok: